ΠΑΡΕΚΤΡΑΠΗΚΕ ΤΟ… ΕΤΕΡΟΝ ΗΜΙΣΥ

Εφ. Ζαμάν 22-6-2011

Θρίλερ με τον άντρα της : Πήδηξε από τον δεύτερο όροφο για να σωθεί από τα βασανιστήρια

 

Ο Σελαμί Ο. που καταζητούνταν για διάφορα αδικήματα, κλείδωσε την γυναίκα του στο σπίτι και για δύο μέρες την βασάνιζε με πλαστικό γκλόμπ, με τανάλια, με ψαλίδι και με μαχαίρι. Η σύζυγος του η Νουργκούλ Ο. σώθηκε όταν εκμεταλλευόμενη μια στιγμιαία απροσεξία του συζύγου της πήδηξε από τον δεύτερο όροφο. Μάλιστα είπε ότι σχεδίαζε αφού την σκοτώσει με βασανιστήρια να την κομματιάσει με την μηχανή κιμά που είχε φέρει στο σπίτι.

Ένα ακόμη επεισόδιο βίας σε βάρος των γυναικών εμφανίστηκε στο Μπαλίκεσίρ. Η Νουργκούλ Ο. για να σωθεί από τον άντρα της που την είχε κλειδώσει και την βασάνιζε για δύο μέρες στο σπίτι, πήδηξε από τον δεύτερο όροφο. Η τραυματισμένη γυναίκα νοσηλεύεται εδώ και 4 μέρες στο νοσοκομείο, ενώ αποκαλύφθηκε ότι ο Σελαμί Ο. καταζητούνταν για απόπειρα δολοφονίας, απαγωγή, βιασμό, παράνομη κατακράτηση και βασανιστήρια.

 

Έγινε γνωστό ότι το ζευγάρι που είναι 10 χρόνια παντρεμένοι έμεναν παλιότερα στα Άδανα και τώρα στο Μπαλίκεσίρ. Η Νουργκούλ Ο περιγράφει πως όταν έμεναν στα Άδανα λόγω της βίας που αντιμετώπιζε, είχε φύγει από το σπίτι, αλλά αναγκάστηκε να επιστρέψει καθώς εκείνος απειλούσε πως θα σκοτώσει τα παιδιά τους. Περιέγραψε τις γεμάτες φόβο στιγμές ως εξής : 15 μέρες αφού γύρισα στο σπίτι και μετά, μου είπε πως μου έχει μια έκπληξη και έστειλε τα παιδιά μας στον θείο του και στον παππού τους. Όταν ήρθε στο σπίτι κουνούσε στα χέρια του ένα μεγάλο πλαστικό σωλήνα. Μού είπε πως αγόρασε μηχανή κιμά και πως θα πουλούσε κιμά που θα παρήγαγε στο σπίτι. Κλείδωσε όλες τις πόρτες. Για να μην ακούγεται η φωνή μου με πήγε δέρνοντας σε ένα δωμάτιο. Βρέθηκε απέναντι μου με τανάλια, ψαλίδι, μαχαίρι, και πλαστικό σωλήνα. Άρχισε να με βαράει με τον πλαστικό σωλήνα σε όλο μου το σώμα. Με την τανάλια έσφιξε τα χέρια μου, τα πόδια μου και τα μπράτσα μου. Μου είπε πως ¨Θα σε πετσοκόψω στην μηχανή του κιμά. Θα σε στρώσω, δυό μήνες θα σε δέρνω. Στο τέλος θα σε ναρκώσω και αφού κόψω όλα τα όργανα σου, θα τα ρίξω στην μηχανή του κιμά¨ .

…………..

¨Για να μην φωνάζω μου έδωσε ηρεμιστικά. Υπό την επίδραση τους με βίασε πολλές φορές. Με απειλούσε πως θα φέρει άλλα τρία τέσσερα άτομα στο σπίτι και βιντεοσκοπώντας τις εικόνες θα τις δημοσίευσε στο ίντερνετ. Κάποια στιγμή μπήκε στο μπάνιο. Την ώρα που ήταν στο μπάνιο είχε ανοιχτή την πόρτα και με κοιτούσε. Καθώς όμως είχε σαπούνι στο πρόσωπο του, βρήκα ευκαιρία και πήδηξα από το παράθυρο. Πήγα κατευθείαν στην αστυνομία από όπου με μετέφεραν στο νοσοκομείο.¨

…………………

 

Σχολιάστε

