ΓΙΑ ΤΗΝ ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΟΤΗΤΑ ΤΩΝ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΩΝ

Εφ. Μπιργκιούν 20-6-2011

 Η κυβέρνηση έμεινε στάσιμη στο μάθημα του υποχρεωτικού μαθήματος των θρησκευτικών

 Ο Χουσείν Ελ ζει για πάνω από 20 χρόνια στο Εσκισεχίρ. Είναι Αλεβίτης και κατάγεται από το Ντέρσιμ. Όταν η κόρη του η Ναζλί Ελ κατά το εκπαιδευτικό έτος 2009-2010 πήγε στην 4η τάξη του δημοτικού Χαβατζιλάρ στο Εσκισεχίρ, ζήτησε να μην μπαίνει στο μάθημα των θρησκευτικών.

Ο Ελ αναφέρει : ¨Θέλω να αναγνωριστεί η ταυτότητα μας από το κράτος. Το δικαστήριο αποφάσισε πως τα θρησκευτικά δεν μπορεί να είναι υποχρεωτικό μάθημα. Δεν εφάρμοσαν την απόφαση. Άφησαν το κορίτσι μου στην ίδια τάξη. Και εγώ λοιπόν δε θα στείλω το παιδί μου στο σχολείο και θα κάνω απεργία πείνας. Όποιο και αν είναι το τίμημα θα το πληρώσουμε μαζί με την οικογένεια μου. Δεν θα επιτρέψω την επίθεση στην ταυτότητα μου. Δεν πρέπει να επιβάλλεται κανένα πιστεύω από το κράτος. Το παιδί μου δεν θέλει ούτε να φάει ούτε να βγει έξω¨.

…………….

Σχόλιο : Δηλαδή αν και ο άνθρωπος είναι Αλεβίτης υποχρεώνουν το παιδί του να μπαίνει στο μάθημα των θρησκευτικών που είναι ουσιαστικά το σουνιτικό Ισλάμ. Και αν δεν μπει στην τάξη, το αφήνουν στάσιμο.

 

Σχολιάστε

