ΑΛΗ ΑΓΙΑΖΜΑΛΙ

Η εξορία 27 ετών τελείωσε. Πηγαίνει στα εδάφη όπου γεννήθηκε

ΠΡΟΥΣΑ – Η νοσταλγία για την πετρίδα του 65χρονου Τούρκου από τον οποίο η Ελλάδα είχε αφαιρέσει την υπηκοότητα, μετά από 27 χρόνια έφτασε στο τέλος της. Ο 65 εών Αλή Αγιαζμαλί που το 1984 η Ελλάδα του είχε αφαιρέσει την υπηκοότητα, 27 χρόνια μετά ζει τη χρά να μπορεί να πάει στο χωριό όπου γεννήθηκε.Στα 15 του χρόνια και ενώ ζούσε στο χωριό Αγίασμα της Κομοτηνής, μη αντέχοντας όπως λέει τις πιέσεις σε βάρος των Τούρκων της Δυτικής Θράκης έφυγε στην Γερμανία και προσθέτει πως ¨ Εκεί άρχισα να δουλέυω σε μια βιομηχανία μπαταριών.Γύρισα στην Ελλάδα για να κάνω την θητεία μου. Το 1984 η ελληνική κυβέρνηση χωρίς καμμία δικαιολογία μου αφαίρεσε την υπηκοότητα.

Κλάψαμε ως οικογένεια, αλλά δεν μπορέσαμε να κάνουμε κάτι. ¨Ο Αγίαζμαλί αναφέρει πως με το έγγραφο αφάιρεσης πήρε τον δρόμο για την Γερμανία και λέει πως ¨ Με το διαβατήριο που δίνονταν στους ανιθαγενείς ήρθα πάλι στην Τουρκία. Τα χρόνια αυτά εργάστηκαν για την ίδρυση συλλόγων Τούρκων Δυτικής Θράκης στην Προύσα και στην Γερμανία. Προσπάθησα για τα δικαιώματα των Τούρκων Δυτικής Θράκης σε Γερμανία και Ευρώπη. Κάθε χρόνο για να μπορέσω να πάω στην Ελλάδα υπέβαλα αίτηση με το ελληνικό και τούρκικο διαβατήριο μου. Και κάθε φορά με απέρριπταν. Δεν λύγισα. Αφού εργάστηκα 45 χρ΄ναι στην Γερμανία γύρισα οριστικά στην Τουρκία. Αναζήτησα και σε διεθνή φόρα το δικαίωμα μου να μπορώ να βλέπω τα εδάφη στα οποία γεννήθηκα. Το ελληνικό προξενείοτης Κωνσταντινούπολης που επί 27 χρόνια δεν μου έδινε άδεια, τώρα μου έδωσε βίζα ενός έτους.Πιστεύω πως σε αυτό σημαντική υπήρξε η συμβολή της βελτίωσης των σχέσεων των δύο γειτονικών χωρών καθώς και η συμβολή της Ε.Ε.¨

Ο Αγίαζμαλι εκφράζει τον ενθουσιασμό του που θα πάει στο χωριό του και λέγοντας πως το συντομότερο θα ταξιδέψει για εκεί συνέχισε λέγοντας : ¨Εγώ έκανα το καθήκον μου προς την πατρίδα για την Ελλάδα, και παρόλα αυτά μου αφαίρεασν την υπηκοότητα. Αγωνίζομαι και για τα δικά μου δικαιώματα και για τα τα δίκαια των Τούρκων της Δυτικής Θράκης.Η γυναίκα μου λόγω της αφαίρεσης της υπηκοότητας μας έμεινε ανάπηρη από την λύπη της. Αισθάνομαι ενθουσιασμένος και ευτυχισμένος που μετά από 27 χρόνια θα πάω στο χωριό όπου γεννήθηκα.¨

Εφ. Νέτγκαζέτε 13-10-2011

Σχόλιο : Απλά να θυμίσουμε πως όλοι αυτοί οι σύλλογοι στους οποίους ενεπλάκη ο κύριος αυτός, στα εντευκτήρια τους έχουν μεταξύ άλλων και την σημαία της ανεξάρτητης Δυτικής Θράκης. Κατά τα άλλα ¨έκανα το καθήκον μου προς την πατρίδα¨  και άλλες ανοησίες….

 

3 Responses to ΑΛΗ ΑΓΙΑΖΜΑΛΙ

  1. Ο/Η Δημήτης λέει:

    Στα καλά καθούμενα δεν αφαιρείται η Ελληνική υπηκοότητα .
    Κάποια βρωμιά θα έκανε ο εν λόγω κύριος .

  2. Ο/Η CrazyV13 λέει:

    Ούστ ρε παλιόγερε, τα ποιηματά σου είναι γτπ

    ψοφίμι καλά σου κάνανε, να φιλίσω το χέρι αυτουνού που σε ξαπόστειλε

    απο ότι φαίνεται κάποιοι δημόσιοι υπάλληλοι δουλεύανε όλα αυτά τα χρόνια

  3. Ο/Η Eponymos λέει:

    Το 1984 δεν είχαν πιάσει ακόμα δουλειά οι προδότες/ αποδομητές της Ελλάδας που ανέχονται πάσης φύσεως δραστηριότητες της Τουρκίας στο έδαφος μας.
    Γι αυτό σου αφαίρεσαν την υπηκοότητα, και μην κάνεις οτι δεν καταλαβαίνεις.
    Κανένας δεν αφαιρεί υπηκοότητα στα καλά καθούμενα.
    Να μην σωσεις να ξαναδείς τον τόπο που γεννήθηκες κωλοπράκτορα της ΜΙΤ !!

Σχολιάστε

